niedziela, 19 stycznia 2014

Bo ta książka jest dla dzieci. Spotkanie z autorką Bożeną Kraczkowska

Bo ta książka jest dla dzieci. Spotkanie z autorką artykuł / Olsztyniak / wydanie internetowe: http://naszolsztyniak.pl/186758,Bo-ta-ksiazka-jest-dla-dzieci-Spotkaj-sie-z-autorka.html

Dzisiaj w Kamienicy Naujacka w Olsztynie odbyło się spotkanie z dziećmi i ich rodzicami. Spotkanie było bardzo miłe, czytałam, opowiadałam, rozmawiam z dziećmi, a na koniec dyskutowaliśmy z rodzicami o przesłaniu książki.
Jak tylko otrzymamy zdjęcia - zmieścimy je na blogu.

Przy okazji spotkania ukazał się artykuł w Olsztyniaku.

Bo ta książka jest dla dzieci

Co łączy mikołaja, Marcysię, renifera Ramona i Piękną Zimę? To bohaterowie zimowej powieści „Purpurowe Gniazdo”. Spotkanie z autorką książki Bożeną Kraczkowską w niedzielę, 19 stycznia o godz. 12.
Dziennikarka „Gazety Olsztyńskiej”, poetka, napisała m.in. tekst piosenki, którą śpiewa Maryla Rodowicz, fotografka, prowadzi bloga. Teraz autorka książki dla najmłodszych. — Bajki dla dzieci pisałam od zawsze. „Purpurowe gniazdo” jest pierwszą wydaną książką dla najmłodszych. Czytelnicy dopytują się, czy „Purpurowe gniazdo” będzie miało swoją kontynuację, co mnie bardzo cieszy. W ogóle książka budzi ogromne zainteresowanie najmłodszych. Dzieci interesują się ilustracjami, pytają kto jest ich autorem i bardzo chętnie rysują swoje wersje tych ilustracji — opowiada Bożena Kraczkowska, autorka książki. — Jeśli chodzi o ulubionych bohaterów, to dzieci lubią mikołaja, Marcysię, renifera Ramona... Najbardziej jednak lubią Piękną Zimę. To mnie trochę zaskakuje, gdyż Piękna Zima jest sroga. Dzieci zauważają także babcię Augustę, a to oznacza, że babcia zajmuje w ich rodzinie nadal bardzo ważne miejsce. A wszystko, co wiąże się z „Purpurowym gniazdem” z pewnością wywróciło moją codzienność do góry nogami, ale to nie jest w moim przypadku powód do smutku, wręcz przeciwnie. Kiedy spełniamy swoje marzenia, stajemy się bardziej szczęśliwi, spełnieni. Wydając książkę „Purpurowe Gniazdo” spełniłam jedno ze swoich wielkich marzeń. O tym, aby moje książki trafiły do dzieci, aby były czytane. Kajot

plakat reklamujący spotkanie



„Poranek w Kamienicy” — „Purpurowe gniazdo” — czytanki Bożeny Kraczkowskiej odbył się w niedzielę, o godz. 12 w kamienicy Naujacka. Fotoreportaż







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz